Från noll

Någorlunda frisk idag men törs inte köra på med spinning utan har bokat av passet. Bokat ett pass i morgon och ett på tisdag, det går alltid boka av.

Bi tog en liten promenad på förmiddagen och det var väldigt skönt och konditionen var inte noll som jag nästan trodde. Inledde dagen med ett lättare yogapass och nu måste jag hitta tillbaka.

Behöver dessutom hitta tillbaka till bättre matvanor, blivit mycket osmarta kolhydratintag sista dagarna. Bakade två plåtar fröknäcke och gjorde rödbetsbiffar till middag så nu så.

När jag är sjuk tänker jag på allt jag vill göra men när jag sedan är frisk blir det inte gjort. Men allt har sin tid sägs det och i morgon får jag äntligen åka och jobba.
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0