Skulle börjat för tjugoår sedan 🤪

(null)
Nä det här inte jag på bilden, vilket jag skulle önska men då skulle jag börjat yogat för minst tjugo år sedan. Kanske jag hade haft bättre kroppskontroll då och bättre balans.

Sugen på nyttig mat och tänker göra en lins och böngryta idag och ladda med innan spinningpasset som jag ska på till kvällen.

I morgon öppnar Friskis ett till nytt gym i Vrinnevi park och mina söndags spinningpass kommer vara där. En nackdel är att det kommer vara tio platser mindre, gäller vara beredd att boka när passen släpps.

Läste om nya pass som heter Plaza och som finns i tre olika former och tänkte att jag skulle prova ett av dessa och då Soft Plaza men tyvärr hittar jag inget, tror inte det finns 😳 märkligt att Friskis ger information om något som de inte har men det kanske kommer. Kan bero på att de ännu inte har någon ledare utbildad.
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0